مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-02سياسي

بزرگداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب در ماسال


هم زمان با سی ویکمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، مردم ماسال نیز همانند همه مردم ایران به برگزاری مراسم عزاداری و هیئات سینه زنی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان تا گلزار شهدای پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، هم زمان با سی ویکمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، مردم ماسال نیز همانند همه مردم ایران به برگزاری مراسم عزاداری و هیئات سینه زنی پرداختند.

مردم ولایتمدار شهرستان ماسال با حضور گسترده خود در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) بار دیگر با امام فقید خود تجدید پیمان کرده و ثابت کردند که هیچ موقع از مسیر انقلاب و آرمان های امام راحل خارج نمی شوند.

اقشار مختلف جامعه به ویژه بسیجیان با پوشیدن لباس مشکی و تشکیل دسته های سینه زنی، در سوگ فراغ پیر جماران در خیابان ها عزاداری کردند.

این مراسم در شهرستان ماسال با حضور پررنگ مردم در قالب هیئت سینه زنی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان تا گلزار شهدای ماسال برگزار شد.

  در حاشیه این مراسم فرماندار ماسال در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران یکی از تأثیرگذارترین اشخاص قرن اخیر و الگوی بسیاری از آزادیخواهان و انقلابیون سراسر دنیا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب در ماسال

بزرگداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب در ماسال