مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-02سياسي

بیش از همیشه به ترویج آموزه های مکتب امام(ره) نیاز داریم


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به ترویج آموزه های مکتب امام(ره) و تعالیم ایشان در ابعاد مختلف اجتماعی، - ایسنا/کرمانشاه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به ترویج آموزه های مکتب امام(ره) و تعالیم ایشان در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و.

نیاز داریم.

آیت الله محمود محمدی عراقی در آستانه سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک مکتب بود، همگان به ویژه جوانان را به خواندن وصیتنامه الهی سیاسی ایشان ارجاع داد.

وی با بیان اینکه وصیتنامه الهی سیاسی امام خمینی(ره) در واقع چکیده اندیشه های ایشان است، اضافه کرد: امام(ره) در این وصیتنامه همچون یک پدر دلسوز و مهربان که به آینده فرزندان خود حساس است، با آینده نگری عمیق، دغدغه ها و پیش بینی خود را برای آینده آورده است که امروز بخش هایی از تحقق این پیش بینی ها را شاهد هستیم.

وی سپس با اشاره به بخشی از وصیتنامه امام(ره) مبنی بر اینکه اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت می کشاند، گفت: همه می دانیم که بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی، آمریکا است و امروز افول هژمانی آمریکا را در حوزه های مختلف شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از همیشه به ترویج آموزه های مکتب امام(ره) نیاز داریم

بیش از همیشه به ترویج آموزه های مکتب امام(ره) نیاز داریم