مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-02سياسي

تمهیدات ترافیکی سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در ایلام


رییس پلیس راه استان ایلام از تمهیدات ترافیکی سی و یکمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: از ظرفیت تعداد 35 تیم گشتی محسوس و نامحسوس استفاده می شود.

- ایلام-رییس پلیس راه استان ایلام از تمهیدات ترافیکی سی و یکمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: از ظرفیت تعداد 35 تیم گشتی محسوس و نامحسوس استفاده می شود.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با فرارسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و تقارن چند روز تعطیلات منتهی به پایان هفته آتی و افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی نظارت بر تمامی وسایل نقلیه بخصوص ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار این پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: پلیس راه استان ایلام با استفاده از ظرفیت تعداد 35 تیم گشتی محسوس و نامحسوس و دوربین های ثابت ثبت تخلفات و سیار نسبت به کنترل تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی و کلاه ایمنی و… در محورهای مواصلاتی استان رفتارهای ترافیکی رانندگان را مورد رصد قرار می دهد.

وی ادامه داد: برخورداری از امنیت جاده ای برای رانندگان بسیار مهم است و این پلیس مصمم است برای جلوگیری از تخلفات و حوادث جاده ای با رانندگان خاطی و هنجارشکن که قوانین و مقرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در ایلام

تمهیدات ترافیکی سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در ایلام