مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-02سياسي

سهم اشتغال جوانان استان بوشهر در منطقه انرژی پارس افزایش یابد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توجه تاسیسات پارس جنوبی به درون استان بوشهر، گفت: اشتغال جوانان استان بوشهر در پارس جنوبی تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه شنبه در دیدار مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: استان بوشهر میزبان خیل عظیم صنایع و تاسیسات حوزه انرژی کشور است.

وی با اشاره به حوزه انرژی اتمی و حوزه انرژی فسیلی بیان کرد: استان بوشهر هم تولید کننده و هم صادر کننده انرژی است و کمتر استانی در کشور اینچنین است آن هم در حیاتی ترین جغرافیای ایران که حوزه خلیج فارس است.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه استان بوشهر پایتخت انرژی کشور است، اضافه کرد: پارس جنوبی و حوزه انرژی و صنایع اقماری آن در استان بوشهر، هم در زمینه اشتغال زایی در استان خیلی نقش مهمی ایفا می کند و هم در حوزه تولید محصولات استراتژیک خیلی نقش آفرین هستند.

وی افزود: زمینه درآمد زایی حوزه انرژی استان در سطح ملی نقش مهمی دارد و مایه اقتدار ایران است به همین خاطر منطقه ویژه انرژی پارس باید همیشه در یک آرامش برای رشد تولید به سر ببرد و الحمدالله ما در سال های اخیر همیشه نگران تسهیم گاز بین ایران و قطر بوده ایم که الحمدالل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اشتغال جوانان استان بوشهر در منطقه انرژی پارس افزایش یابد

سهم اشتغال جوانان استان بوشهر در منطقه انرژی پارس افزایش یابد