مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:502020-06-02اقتصادي

بزرگ ترین پروژه عمرانی کرج درگیر بحران مالی/ بزرگراه شمالی اعتبار ملی می خواهد


بزرگراه شمالی کرج پس از گذشت چهار سال از کلنگ زنی حالا درگیر بحران مالی است و نگاه متولیان در استان به اعتبارات ملی دوخته شده بلکه گره ای از ترافیک کرج باز شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: هشتادویکمین جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج که روز گذشته برگزار شد به پروژه بزرگراه شمالی کرج اختصاص داشت، پروژه ای که برای حل معضل ترافیک کلان شهر کرج، سال 95 کلنگ زنی شد و به گفته شهردار وقت باید ظرف مدت چهار سال یعنی امسال به بهره برداری می رسید.

البته ناگفته نماند؛ علی ترکاشوند شهردار وقت کرج مدعی شده بود در صورت تأمین نقدینگی لازم این مدت به دو سال هم کاهش خواهد یافت.

حالا با گذشت چهار سال از کلنگ زنی این پروژه هزار میلیاردی شاهد فقط 50 درصد پیشرفت فیزیکی هستیم موضوعی که باعث انتقاد برخی اعضای شورای شهر در جلسه کمیسیون تلفیق شده است.

رحیم خستو، نایب رییس شورای شهر کرج در جلسه یاد شده گفته است؛ شاید تخصص بنده فنی و عمرانی نباشد اما با رصد وضعیت کل پروژه بر بخشی از صحبت های همکارانم صحه می گذارم و انتظار داشتم تا با تشکیل این جلسه بسته ای برای تصمیم گیری آماده باشد تا بخشی از گره های کار گشوده شود، اعتقاد دارم که با ورود به جزییات مشکلی حل نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین پروژه عمرانی کرج درگیر بحران مالی/ بزرگراه شمالی اعتبار ملی می خواهد

بزرگ ترین پروژه عمرانی کرج درگیر بحران مالی/ بزرگراه شمالی اعتبار ملی می خواهد