مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-02سياسي

مجوز تاسیس 6 شعبه احزاب ملی در استان بوشهر صادر شد


مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: مجوز تاسیس شش شعبه احزاب ملی در استان بوشهر صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خسرو دهقانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسات اخیر کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی در وزارت کشور، صلاحیت شعب و مسئولین 6 شعبه استانی احزاب ملی مورد بررسی قرار گرفته و تایید شدند.

وی ادامه داد: این شش حزب شامل کانون تربیت اسلامی، انجمن اسلامی معلمان ایران، جامعه جوانان متحد اسلامی، حزب وحدت و همکاری ملی، جامعه اسلامی فرهنگیان و حزب مردم سالاری است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشور خاطرنشان کرد: در اجرای مفاد قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه ها سیاسی تایید فرایند تاسیس شعب استانی احزاب با امضای استاندار نهایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: احزاب برای تاسیس دفاتر در شهرستان ها باید به فرمانداری هامراجعه کنند و نیازی به طی فرآیند بررسی و تایید در کمیسیون ماده 10 احزاب ندارند و جواز فعالیت در شهرستان پس از بررسی و تایید مدارک در فرمانداری توسط فرمانداران صادر می شود.

دهقانی گفت: با عنایت به تصویب قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی، در حال حاضر 12 حزب ملی با گرایش های سیاسی مختلف پس از ارسال مدارک به کمیسیون ماده 10 احزاب، فرایند تاسیس شعبه را ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تاسیس 6 شعبه احزاب ملی در استان بوشهر صادر شد

مجوز تاسیس 6 شعبه احزاب ملی در استان بوشهر صادر شد