مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-02اقتصادي

بیش از 200 کلاس درس در شهرستان های مرزی خراسان جنوبی احداث می شود


مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: سال گذشته 186 کلاس درس در استان به بهره برداری رسید و تلاش می شود امسال با پیگیری در شهرستان های مرزی و کمتر برخوردار استان بیش از 200 کلاس درس را احداث و بهره برداری کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: سال گذشته 186 کلاس درس در استان به بهره برداری رسید و تلاش می شود امسال با پیگیری در شهرستان های مرزی و کمتر برخوردار استان بیش از 200 کلاس درس را احداث و بهره برداری کنیم.

محمود چاوشان، امروز سه شنبه 13 خرداد، در بازدید از پروژه های آموزشی در دست اجرای منطقه دستگردان از توابع شهرستان طبس که با همراهی مسئولین شهر متبوعه همراه شد، اظهار کرد: برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی، بهسازی و مرمت سازه ها، استانداردسازی فضاهای گرمایشی و توسعه ارتقا جایگاه مشارکت های مردمی که از جمله وظایف جاری اداره کل نوسازی مدارس بوده برنامه های مدون داشته و امیدوارم بسترسازی لازم درخصوص رشد و توسعه استعدادهای فرزندان این خطه کویری استان در زمینه آموزشی بیش از پیش مهیا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه سال گذشته 186 کلاس درس در استان به بهره برداری رسید و تلاش می شود امسال با پیگیری در شهرستان های مرزی و کمتر برخوردار استان بیش از 200 کلاس درس را احداث و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 200 کلاس درس در شهرستان های مرزی خراسان جنوبی احداث می شود

بیش از 200 کلاس درس در شهرستان های مرزی خراسان جنوبی احداث می شود