مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:102020-06-02سياسي

صدور رأی قطعی پرونده سکه ثامن


وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن از صدور رأی قطعی این پرونده در شعبه 68 دادگاه تجدید نظر استان تهران به ریاست قاضی مسعودی مقام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رسول کوهپایه زاده روز سه شنبه افزود: دادگاه تجدید نظر، رأی بدوی را تأیید کرد و متهم به 15 سال حبس و دو سال تبعید پس از اتمام مدت حبس و دو سال ممنوعیت از اشتغال به مشاغل مرتبط با فعالیت در زمینه های ارز، طلا، سکه و سایت های آنلاین کسب و کار در فضای مجازی در دادگاه محکوم شد.

وی ادامه داد: براساس حکم قطعی صادره، فرهاد زاهدی فر متهم ردیف اول پرونده سکه ثامن به 15 سال حبس، دو سال تبعید و ممنوعیت از مشاغل یاد شده با رأی قطعی دادگاه تجدیدنظر محکوم شد.

کوهپایه زاده اظهار داشت: در خصوص میزان جزای نقدی که باید به صندوق دولت پرداخت می شد، دادگاه طبق قوانین و مقررات و ضوابط، میزان جزای نقدی را کاهش داد که این اقدام دادگاه موضوع رد مال را به شکات و مالباختگان تسهیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه 24 دی ماه در هجدهمین نشست خبری درباره پرونده سکه ثامن از صدور حکم بدوی خبر داد و گفت: متهم اصلی این پرونده علاوه بر 15 سال حبس تعزیری به مبلغ سه هزار و 651 میلیارد و 654 میلیون و 975 هزار و 68 ریال رد مال در حق شکات محکوم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور رأی قطعی پرونده سکه ثامن

صدور رأی قطعی پرونده سکه ثامن