مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-02اقتصادي

بهره برداری از 200 طرح صنعتی و معدنی تا شهریور 1400


سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، در دیدار با هیات مدیره خانه معدن ایران، از راه اندازی بخش عمده ای از طرح های معدنی و صنایع معدنی تا پایان سال خبر داد و از رعایت اهلیت در واگذاری پهنه های معدنی به عنوان یکی از دستور کارهای جدی وزارت صنعت، - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، در دیدار با هیات مدیره خانه معدن ایران، از راه اندازی بخش عمده ای از طرح های معدنی و صنایع معدنی تا پایان سال خبر داد و از رعایت اهلیت در واگذاری پهنه های معدنی به عنوان یکی از دستور کارهای جدی وزارت صنعت، معدن و تجارت یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مدرس خیابانی در نشستی با اعضای هیات مدیره خانه معدن، با تشریح سیاست های معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جهش تولید، اظهار کرد: اگر قرار است به اقتصاد ایران، برچسب اقتصاد تک محصولی زده شود، بهتر است که این برچسب به نام معدن و صنایع معدنی باشد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن با اشاره به بهره برداری از 200 طرح صنعتی و معدنی تا شهریور 1400 گفت: بخش عمده ای از این طرح ها در حوزه های معدن و صنایع معدنی قرار داشته و تا پایان سال جهش تولید، بخش عمده ای از آن ها راه اندازی می شوند.

وی افزود: از سال گذشته که اقتصاد ایران به نوعی از درآمدهای نفتی جدا شده، درآمدهای ارزی معدن و صنایع معدنی کمک زیادی به تامین نیازهای ارزی کشور نمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 200 طرح صنعتی و معدنی تا شهریور 1400

بهره برداری از 200 طرح صنعتی و معدنی تا شهریور 1400