مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-02سياسي

اندیشه های امام خمینی(ره) نظام بین الملل را متحول کرد


مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام واقع در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان با نثار گل و قرائت فاتحه برگزار شد.

- حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف علی محمدی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با پشتوانه و پشتیبانی ملت ایران، انقلاب اسلامی را بنیان نهاد که تحول بزرگی را در سطح نظام بین المللی به ویژه مبارزه با استکبار جهانی ایجاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف علی محمدی در این نشست، اظهار کرد: امام راحل با انقلاب اسلامی، مسیر و راهی را برای جهانیان ترسیم کرد که در تاریخ بی نظیر است و امروز شاهد سست شدن پایه های نظام استکبار جهانی در اقصی نقاط مختلف جهان هستیم و شعاع این انقلاب امروز منطقه و جهان را فراگرفته است.

وی با اشاره به سی و یکمین سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: با گذشت سی و یک سال از رحلت جانگداز امام راحل، امروز با وجود همه دشمنی های نظام استکباری شاهد تداوم و گسترش راه و سیره امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و آرمان ها و ارزش های اسلامی در سطح جهان هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه عزت و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی مرهون راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه های امام خمینی(ره) نظام بین الملل را متحول کرد

اندیشه های امام خمینی(ره) نظام بین الملل را متحول کرد