مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-02سياسي

پارک جنگلی چیتگر بسته نیست


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پارک جنگلی چیتگر برخلاف خبرهای اعلام شده، بسته نیست، گفت: به زودی 12 خودروی برقی برای این پارک اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری در تذکری به شهرداری تهران درباره وضعیت پارک جنگلی چیتگر، اظهار داشت: پس از اینکه یکی از اعضای شورای شهر در جلسه قبلی شورا اعلام کرد درهای بوستان چیتگر به روی شهروندان بسته است، بنده کارشناسان خود را به صورت ناشناس به این پارک فرستادم و در این بررسی ها مشخص شد که امکان بهره برداری شهروندان از این بوستان وجود دارد که کلیپی در این زمینه تهیه شده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر هستم باید اطلاعات دقیقی برای قضاوت به دست می آوردم؛ بنابراین موضوع بسته بودن پارک چیتگر را بررسی کردیم و خوشبختانه در حال حاضر شهروندان مشغول تفریح  در روزهای مختلف هفته در این پارک جنگلی هستند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: زمانی که به تصویب ستاد مقابله با کرونا بوستان های پایتخت تعطیل شده بود، شهرداری منطقه 22 اقدام به انجام عملیات کاشت و بازپیرایی 40 اصله درخت کرده بود.

همچنین عملیات دفع آفات نباتی در پارک چیتگر نیز صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک جنگلی چیتگر بسته نیست

پارک جنگلی چیتگر بسته نیست