مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-02سياسي

حجت الاسلام معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان شد


ساعتی پس از اعلام استعفای سعید سرابی مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی به عنوان مدیرکل ارشاد اصفهان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ساعتی پیش خبر استعفای سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان که از 27 فروردین 99 با حکم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شده بود منتشر شد.

سید سعید سرابی با اشاره به بیان دلیل استعفایش اظهار داشت: گرفتن این تصمیم برایم بسیار سخت بود، اما به دلیل شرایط خاص خانواده و کسالت فرزندم و عدم امکان حضورم در اصفهان مجبور به این تصمیم شدم و از حدود 15 روز پیش استعفای خود را تقدیم وزیر محترم کردم که امروز پذیرفته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: با هدف ایجاد تحول در حوزه فرهنگ و هنرستان اصفهان سمت مدیرکلی این استان را پذیرفتم، اما شرایط به گونه ای است که در حال حاضر با اولویت موضوع خانواده قادر به ادامه کار نیستم.

بلافاصله بعد از اعلام این استعفا، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان شد

حجت الاسلام معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان شد