مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-02سياسي

لزوم تغییر مدیریت پارک های جنگلی پایتخت


رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تغییر مدیریت اداره پارک های جنگلی تأکید کرد و گفت: از آن جایی که مناطق، امکانات لازم برای حفاظت از پارک های جنگلی را ندارند لازم است اداره آن به سازمان بوستان ها سپرده شود.

- رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تغییر مدیریت اداره پارک های جنگلی تأکید کرد و گفت: از آن جایی که مناطق، امکانات لازم برای حفاظت از پارک های جنگلی را ندارند لازم است اداره آن به سازمان بوستان ها سپرده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حریق شب گذشته در بوستان چیتگر گفت: در روز اول آغاز به کار شورای شهر سوگند خوردیم که در دفاع از حقوق مردم مسامحه نکنیم و هر گونه ممنوعیت و محدودیت در حقوق قانونی مردم توسط شورای شهر رد می شود.

وی با بیان این که هیچ یک از اعضای شورا و مدیران شهرداری حق ندارند در حقوق همیشگی مردم ایجاد محدودیت کنند، اظهار کرد: شاهدیم که تذکر اعضای شورای شهر را روابط عمومی مناطق پاسخ می دهند و باید بگویم که عضو شورا نماینده مردم است نه نماینده شهرداری و باید براساس قسمی که خوردیم از حقوق مردم دفاع کنیم.

فراهانی با اشاره به پیشنهاد یکی از اعضاء مبنی بر این که از ورود خودرو به پارک چیتگر جلوگیری شود گفت: چیتگر 95 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر مدیریت پارک های جنگلی پایتخت

لزوم تغییر مدیریت پارک های جنگلی پایتخت