مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-02سياسي

مناسبات دیپلماتیک کافی نیست/ باید در کنار مردم بود


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تنها مناسبات دیپلماتیک کافی نیست باید در کنار مردم بود و این نمونه بارز روحیه جهادی و انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد روح الامینی صبح سه شنبه در سفر به استان اردبیل طی جلسه مشترک با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از کارکنان این اداره در شهرستان سرعین، به تاکید ریاست سازمان بر حضور گسترده روحانیون در مسائل اجتماعی اشاره کرد و افزود: ریاست سازمان، بر ضرورت بروز اجتماعی تر نهاد روحانیت در بین مردم و انجام فعالانه تر کارکردهای دینی مانند تبلیغات اسلامی که فعال حوزه فرهنگی و دینی در کشور است، تاکید خاصی داشته و باید در استان ها نیز این امر مورد توجه قرار گیرد.

وی طلبه را نماینده حاکمیت در کشور معرفی کرد و افزود: طلبه و روحانیون نمایندگان حاکمیت در جای جای کشور هستند و ثابت کردند که تنها مناسبات دیپلماتیک کافی نیست باید در کنار مردم بود و این نمونه روحیه جهادی و انقلابی است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، پایش میدانی مسائل فرهنگی و تبلیغی در احصاء نیازها و رفع آسیب ها را ضروری دانست و افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی، دینی و تبلیغی، تاکید بر این شد که اعضای ستاد مدیریتی برای اطلاع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسبات دیپلماتیک کافی نیست/ باید در کنار مردم بود

مناسبات دیپلماتیک کافی نیست/ باید در کنار مردم بود