مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-02اقتصادي

هشدار قطع برق به ادارات بدهکار/ وقتی «ندارها» بهای برق را پرداخت می کنند


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با هشدار قطع برق به ادارات بدهکار، گفت: از ابتدای تیرماه اداراتی که بهای برق مصرفی خود را پرداخت نکنند، - برق آنها قطع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون خودنیا امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه سالیانه نزدیک 20 هزار انشعاب برق در سطح استان لرستان فروش داریم، اظهار داشت: بخش دیگری از درآمد شرکت توزیع برق، بحث فروش انرژی است.

وی با بیان اینکه درآمد شرکت توزیع برق لرستان به نوعی درصدی از پول برقی است که مردم پرداخت می کنند، عنوان کرد: ندارهای استان پول برق را پرداخت می کنند و این در حالیست که افرادی که به لحاظ مالی در وضعیت مناسبی هستند پول برق مصرفی خود را پرداخت نمی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، بیان داشت: اگر شرکت توزیع برق استان خدماتی را به همه ارائه می کند از طریق پول برقی بوده که از سوی اقشار متوسط به پایین پرداخت می شود، انتظار این است که وصول مطالبات را داشته باشیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه بدهیم.

خودنیا با بیان اینکه در حال حاضر به شدت درآمدهای ما پایین آمده است، گفت: با وجود این شرایط کار و پروژه های ما متوقف نشده است، اما کار برای ما خیلی سخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قطع برق به ادارات بدهکار/ وقتی «ندارها» بهای برق را پرداخت می کنند

هشدار قطع برق به ادارات بدهکار/ وقتی «ندارها» بهای برق را پرداخت می کنند