مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-02اقتصادي

اختصاص 216 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده از کرونا در ایلام


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: 216 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده از کرونا در این استان اختصاص یافته که ظرفیت مناسبی برای حمایت از این کسب و کارها است.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: 216 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده از کرونا در این استان اختصاص یافته که ظرفیت مناسبی برای حمایت از این کسب و کارها است.

حیدر نعمتی در نشست شیوه پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اظهار کرد: دولت 750 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده از کرونا اختصاص داد که در مرحله اول 40 هزار میلیارد تومان با انتخاب 7 بانک و یک موسسه سهم استان ها مشخص شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ این تسهیلات به مبلغ 12 تا 16 میلیون تومان است و هم به کارفرما و هم خویش فرما که دارای بیمه تامین اجتماعی از همان رسته باشند با سود 12 درصد پرداخت می شود، تصریح کرد: رعایت نسبت مالکانه، رعایت شاخص ها و در نظر گرفتن چک برگشتی از تاریخ 30 فروردین 99 تا 30 خرداد سال جاری از دیگر موارد ذکر شده در این دستورالعمل است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: دولت از کسب و کارهای کوچک که به دلیل شیوع بیماری کرونا متحمل هزینه هایی شده اند با اعلام رسته ها و اختصاص تسهیلات حمایت می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 216 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده از کرونا در ایلام

اختصاص 216 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده از کرونا در ایلام