مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-02دانش

شاخص های جذب اساتید مبتنی بر ارزش های اسلامی و انقلابی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پژوهش آسیب شناسی فرایند جذب به منظور سیاستگذاری هیئت عالی جذب که به کوشش امین حکیم (مجری طرح)، - دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پژوهشی موضوع تدوین شاخص های جذب مبتنی بر ارزش های اسلامی و انقلابی برای جذب هیئت علمی را پیشنهاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پژوهش آسیب شناسی فرایند جذب به منظور سیاستگذاری هیئت عالی جذب که به کوشش امین حکیم (مجری طرح)، جواد محمدی (ناظر طرح) انجام شده توسط دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شد.

در مقدمه این پژوهش نگاشته شده است که نقش و جایگاه ویژه دانشگاه ها در تحقق ارزش های کلیدی جامعه و پیشبرد اهداف کشور موجب شده تا دانشگاه ها در تمام عرصه های تصمیم گیری به صورت کاملاً ویژه مورد توجه و تأکید قرارگیرند.

در تحولات شتابان امروز جهان، دانشگاه در فرایند پیشرفت کشور ها در زمینه های علمی، فناوری و مدیریت آموزش عالی نقش کلیدی و منحصر به فرد دارد.

این موضوع در نظام اسلامی از آن جهت، که دانشگاه بر محور ارزش های اسلامی بنا می شود و خود تقویت کننده این ارزش ها در جامعه است، اهمیت و ضرورت دوچندانی می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های جذب اساتید مبتنی بر ارزش های اسلامی و انقلابی اعلام شد

شاخص های جذب اساتید مبتنی بر ارزش های اسلامی و انقلابی اعلام شد