مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-02سياسي

واکنش دفتر نماینده گرمسار به خبرها علیه مطهری


دفتر نماینده گرمسار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره اتهامات منتشر شده علیه وی در فضای مجازی منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دفتر اردشیر مطهری نماینده گرمسار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره اتهامات منتشر شده علیه وی در فضای مجازی منتشر کرد.

متن بیانیه دفتر نماینده گرمسار به شرح ذیل است:  سلام مردم ایران در آغازین روزهای شروع به کار مجلس انقلابی برخی رسانه های معاند نظام و اشخاصی که سابقه مشخصی در مخالفت با انقلاب و نیروهای انقلابی دارند و طاقتشان برای شروع تخریب مجلس تمام شده، اقدام به انتشار نامه ای جعلی علیه آقای اردشیر مطهری نماینده انقلابی مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی کردند.

این افراد جاعل و فریب کار نامه ی شماره ی  9128122/4214/115/1714 مورخه ی 23/3/91 پلیس آگاهی ناجا به کانون سردفتران و دفتریاران را با همان شماره و تاریخ و امضاء جعل کرده، مطلبی دروغ جای محتوای نامه ی اصلی گذاشته اند! این نامه در جست وجوی اینترنتی با عنوان هشدار نیروی انتظامی در خصوص کلاهبرداری از دفاتر اسناد رسمی به راحتی پیدا می شود و امضای نامه نیز متعلق به رییس وقت پلیس آگاهی ناجاسرتیب دوم پاسدار سید حسن بتولی  بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دفتر نماینده گرمسار به خبرها علیه مطهری

واکنش دفتر نماینده گرمسار به خبرها علیه مطهری