مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-02حوادث

بحران علف های خشک


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: این روزها با خشک شدن گیاهان و علفزارها، شاهد آتش سوزی های مختلف در محدوده اراضی بایر سطح شهر کرج هستیم .

- ایسنا/البرز رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: این روزها با خشک شدن گیاهان و علفزارها، شاهد آتش سوزی های مختلف در محدوده اراضی بایر سطح شهر کرج هستیم .

محمد یساولی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز سه شنبه 13 خرداد گزارشی مبنی بر آتش سوزی یک واحد تجاری دو طبقه در جاده محمد شهر به آتش نشانی ارسال شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله نیروهای آتش نشانی از پنج ایستگاه عملیاتی به محل اعزام شدند، اظهار کرد: این نیروها توانستند در مدت 20 دقیقه نسبت به مهار آتش و جلوگیری از سرایت آن به واحدهای تجاری مجاور جلوگیری کنند.

وی توضیح داد: در مجموع اطفاء کامل این حریق و تخلیه دود آن سه ساعت طول کشید و در حال حاضر کارشناسان مشغول بررسی علت حادثه هستند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به گرمی هوا و خشک شدن گیاهان و علف های شهری توضیح داد: این روزها با خشک شدن گیاهان و علفزارها ، شاهد آتش سوزی های مختلف در محدوده اراضی بایر سطح شهر کرج هستیم .

وی بیان داشت: این آتش سوزی ها افزون بر آلودگی هوا و احتمال خطر برای واحدهای مسکونی و تجاری، بخش عمده ای از ماموریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران علف های خشک

بحران علف های خشک