مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-02سياسي

آزادی 4 زندانی در همدان به نیابت از امام (ره)/ توزیع بسته های معیشتی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از آزادی چهار زندانی جرایم غیرعمد به نیابت از امام(ره) در همدان در سالروز رحلت ایشان خبر داد.

- حجت الاسلام هادی نظیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آزادی چهار زندانی جرایم غیر عمد در همدان خبر داد و اظهار کرد: در سالروز رحلت امام(ره) با جمع آوری کمک های خیرین چهار زندانی جرائم غیرعمد در همدان آزاد می شود.

وی با اشاره به اجرای 300 برنامه سخنرانی و مدیحه سرایی توسط مبلغین و مداحان استان به مناسبت  سالروز رحلت امام(ره) گفت: مراسم عزاداری در برخی از مساجد استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برپایی دسته عزاداری در سطح شهرستاها با رعایت پروتکل های بهداشتی سخن گفت و افزود: پخش سخنرانی با محوریت امام (ره) در صدا و سیما مرکز استان از جمله برنامه هاست.

وی با بیان اینکه سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت زنده در مساجد و فضای مجازی و ویدئوپروژکتور محل های طرح سلامت اجتماعی استان پخش می شود خاطرنشان کرد: از سوی مبلغین در مساجد استان با رعایت اصول بهداشتی سخنرانی خواهد شد.

نظیری با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری و سینه زنی توسط هیات شهید عمخوار حسینی در محوطه آرامگاه باباطاهر افزود: پویش تلاوت قرآن و هدیه به روح ملکوتی امام (ره)، فراخوان ارسال آثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 4 زندانی در همدان به نیابت از امام (ره)/ توزیع بسته های معیشتی

آزادی 4 زندانی در همدان به نیابت از امام (ره)/ توزیع بسته های معیشتی