مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:502020-06-02فرهنگي

برگزاری همایش پیشبرد فرهنگ عمومی مقابل آسیب های اجتماعی و بلایای طبیعی در سی سخت


همایش پیشبرد فرهنگ عمومی مقابل آسیب های اجتماعی و بلایای طبیعی در سی سخت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، همایش پیشبرد فرهنگ عمومی در برابر آسیب های اجتماعی و مقابله با بلایای طبیعی در محل اداره فرهنگ وارشاد دنا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، همایش یک روزه پیشبرد فرهنگ عمومی در مقابله با آسیب های اجتماعی و مقابله با بلایای طبیعی در دنا توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا و همکاری موسسه فرهنگی و هنری شبستان نور و سفیر آفتاب دنا و بویراحمد در سالن اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا برگزار شد.

  فرهاد ناصری رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا به برنامه های آتی حوزه فرهنگ و هنر با همراهی اصحاب رسانه و کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: قصد داریم با رونق بیش از پیش انجمن ها و موسسات و مراکز وابسته به فرهنگ و هنر و خصوصا فرهیختگان و هنرمندان ، حساسیت های ویژه ای در خصوص آسیب های اجتماعی و مسایل فرهنگی و زیست محیطی را بعنوان مولفه های توسعه پایدار در جامعه ایجاد کرده و به رونق بیش از پیش موارد یاد شده در مراکز فکری  فرهنگی و رسانه برای ایجاد حساسیت و اهتمام در حل و فصل مشکلات ایجاد شده تلاش کنیم.

ناصری با اشاره به برپایی این همایش با موسسات فرهنگی خصوصا شبستان نور گفت: این برنامه آغاز سلسله نشست هایی را رقم می زند که ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش پیشبرد فرهنگ عمومی مقابل آسیب های اجتماعی و بلایای طبیعی در سی سخت

برگزاری همایش پیشبرد فرهنگ عمومی مقابل آسیب های اجتماعی و بلایای طبیعی در سی سخت