مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-02بين الملل

هواپیمایی امارات 12 کشور جدید را به لیست پروازی خود افزود


شرکت هواپیمایی امارات به تازگی اعلام کرده که از ماه آینده میلادی 12 کشور جدید را به برنامه پروازهای بین المللی خود اضافه خواهد کرد.

- شرکت هواپیمایی امارات به تازگی اعلام کرده که از ماه آینده میلادی 12 کشور جدید را به برنامه پروازهای بین المللی خود اضافه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت هواپیمایی امارات به تازگی با انتشار بیانیه ای جدید اعلام کرده است که از ماه آینده میلادی یعنی اول ژوییه 2020 مسافران قادر خواهند بود از دوبی به مقصد 12 کشور عربی پرواز کنند.

از جمله کشورهای نام برده شده در فهرست منتشر شده از سوی شرکت هواپیمایی امارات می توان به مصر، عربستان سعودی، کویت، عمان، بحرین، عراق، تونس، مراکش، الجزایر، لبنان، اردن و سودان اشاره کرد.

بر اساس گزارش وب سایت واتسون، همچنین این شرکت در بیانیه خود تاکید کرده است که تمامی مقاصد بین المللی افزوده شده به لیست پروازی این ایرلاین با توجه به شرایط مختلف موجود در کشورهای مذکور سنجیده خواهد شد و در صورت هرگونه تغییر، مسافران از تغییرات احتمالی آتی در پرواز و لغو یا جابجایی بلیت هواپیمای آنها مطلع خواهند شد.

شرکت هواپیمایی امارات به عنوان ایرلاین حامل پرچم کشور امارات متحده عربی که مقر آن در فرودگاه بین المللی دوبی واقع شده است، اخیرا در تاریخ 21 مه 2020 از افزوده شدن برخی از مقاصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمایی امارات 12 کشور جدید را به لیست پروازی خود افزود

هواپیمایی امارات 12 کشور جدید را به لیست پروازی خود افزود