مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-02اقتصادي

144 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای آذربایجان غربی اجرا می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از انجام 144 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای ارتباطی شریانی استان در سالجاری خبر داد.

- ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون 144 کیلومتر روکش در محورهای ارتباطی استان در دست اجراست عنوان کرد: قرارداد 260 کیلومتر راه ارتباطی نیز منعقد شده و با تعیین پیمانکار وارد فاز اجرایی می شود.

وی افزود: قرارداد روکش آسفالت در محورهای شریانی و غیر شریانی با اعتباری معادل 174 میلیارد تومان اجرا می شود و برنامه ریزی برای روکش آسفالت 245 کیلومتر محور شریانی و 149 کیلومتر محور غیر شریانی دیگر مجموعاً با مبلغ 180 میلیارد تومان انجام می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: در اجرای عملیات روکش آسفالت سهم شهرستان ارومیه 22 کیلومتر از راه های شریانی و 93 کیلومتر از راه های غیر شریانی، سهم شهرستان خوی 30 کیلومتر در راه های شریانی و بالغ بر 15 کیلومتر در راه های غیر شریانی، سهم شهرستان تکاب بالغ بر 30 کیلومتر در راه های شریانی و 34 کیلومتر در راه های غیر شریانی است که هم اکنون اجرا می شود.

وی با اشاره به اولویت استان در زمینه توسعه راه ها طی سال جاری ادامه داد: 500 کیلومتر طرح توسعه انواع راه ها به صورت مشارکتی یا مجزا با اداره کل راه و شهرسازی استان در جریان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

144 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای آذربایجان غربی اجرا می شود

144 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای آذربایجان غربی اجرا می شود