مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 03:152020-06-01اقتصادي

شوق سفر نیست


رییس انجمن صنفی دفاتر گردشگری، مسافرتی و هوایی استان اصفهان معتقد است هنوز آن طور که بایدوشاید، خبرِ از سرگیری فعالیت تورهای گردشگری به مردم نرسیده و آن ها از سویی هم احساس خطر دارند و هم وضعیت اقتصادی شان به گونه ای است که شوق سفر ندارند.

- ایسنا/اصفهان رییس انجمن صنفی دفاتر گردشگری، مسافرتی و هوایی استان اصفهان معتقد است هنوز آن طور که بایدوشاید، خبرِ از سرگیری فعالیت تورهای گردشگری به مردم نرسیده و آن ها از سویی هم احساس خطر دارند و هم وضعیت اقتصادی شان به گونه ای است که شوق سفر ندارند.

محسن روناسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگرچه مجوز رسمی از سرگیری فعالیت تورهای گردشگری صادرشده اما هنوز آن طور که باید این مسئله از طریق رسانه ها و صداوسیما به صورت قطعی به اطلاع عموم نرسیده است.

وی ادامه داد: تورهای خارجی هنوز فعالیت خود را شروع نکرده اند.

گفته می شود که تنها هواپیمایی قطر قصد دارد اواخر خردادماه فعالیت خود را از سر بگیرد و ترکیه و گرجستان نیز حرفی از باز شدن مرزهای خود نزده اند، بنابراین روی تورهای خارجی نباید حساب کرد.

رییس انجمن صنفی دفاتر گردشگری، مسافرتی و هوایی استان اصفهان با اشاره به وضعیت تورهای داخلی گفت: استقبال از تورهای زیارتی برای مثال به مقصد مشهد نیز تا زمانی که درهای حرم باز نشود و محدودیت های پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوق سفر نیست

شوق سفر نیست