مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 03:002020-06-01اقتصادي

جنگل های سوخته زاگرس احیا می شوند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبرز غیبی، رییس مرکز جنگل های خارج از شمال ضمن اشاره به اهمیت جنگل های زاگرس برای کشور اظهار کرد: 80 درصد عشایر کشور در ناحیه رویشی زاگرس که وسعتی حدود شش میلیون هکتار دارد، - رییس مرکز جنگل های خارج از شمال گفت: پیش بینی می شود که طی امسال پس از بررسی آسیب های وارد شده به زاگرس، عملیات احیاء با روش هایی مانند بذرکاری و نهال کاری اجرا شود؛ اما فراموش نکنیم که ارزش درختان و جنگل های طبیعی چند صد ساله با جنگل های دست کاشت تفاوت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، فریبرز غیبی، رییس مرکز جنگل های خارج از شمال ضمن اشاره به اهمیت جنگل های زاگرس برای کشور اظهار کرد: 80 درصد عشایر کشور در ناحیه رویشی زاگرس که وسعتی حدود شش میلیون هکتار دارد، زندگی می کنند همچنین 40 درصد آب کشور از طریق کوهستان های زاگرس تامین می شود و معیشت 1.

5 میلیون نفر از جوامع محلی به طور مستقیم در ارتباط با ناحیه پوششی زاگرس است.

رییس مرکز جنگل های خارج از شمال با بیان اینکه در آتش سوزی های اخیر زاگرس در منطقه حفاظت شده خاییز حدود 100 هکتار از اراضی جنگلی آسیب دیدند، تصریح کرد: ابتدا باید بررسی کرد که سطح آسیب ها در اراضی سوخته چه قدر است؟ برای مثال ممکن است در برخی نقاط درختان در سطح تنه آسیب دیده باشند و در برخی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل های سوخته زاگرس احیا می شوند؟

جنگل های سوخته زاگرس احیا می شوند؟