مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 01:352020-06-01پزشكي

چند نکته تغذیه ای در دوران کرونا


امروزه با ظهور ویروس کرونا در جهان و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فرزندان و والدین بیشتر از گذشته در کنار یکدیگر هستند که باید در این زمان از نظر تغذیه نیز مراقبت هایی در خانه انجام شود.

- ایسنا/لرستان یک متخصص تغذیه گفت: امروزه با ظهور ویروس کرونا در جهان و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فرزندان و والدین بیشتر از گذشته در کنار یکدیگر هستند که باید در این زمان از نظر تغذیه نیز مراقبت هایی در خانه انجام شود.

مهناز مردانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه امروزه شیوع بیماری کرونا زندگی را برای خانواده ها در سراسر دنیا با چالش مواجه کرده است، اظهار کرد: با بسته شدن مدارس و مهدکودک ها والدین زیادی در این روزها مجبور به ماندن در خانه و مراقبت از کودکان، کار تمام وقت و انجام مسئولیت های دیگر می شوند، یکی از چالش های روزانه برای خانواده این است که برای شام چه غذایی درست کنم؟ وی بیان کرد: خرید مواد غذایی با وحشت، هراس و اختلال در سیستم تأمین غذا به معنی مشکل در یافتن بعضی از اقلام غذایی، سختی های بیشتری را به خانواده ها تحمیل می کند.

مردانی ادامه داد: برای تعداد زیادی از افراد، بیکاری و از دست دادن درآمد، خرید مواد غذایی را نیز با چالش بیشتری روبرو می کند، در این زمان ممکن است والدین تهیه غذا با استفاده از غذاهای فرآوری شده را به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته تغذیه ای در دوران کرونا

چند نکته تغذیه ای در دوران کرونا