مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 22:452020-06-01اقتصادي

پرستوها به کمک امور جنگلبانی می آیند


محققان یکی از شرکتهای فناور حوزه صنایع هوافضا پهپادی را برای امور جنگلبانی تولید کردند که به گفته آنها این پرنده می تواند در ارتفاع 300 متری ماموریت های جنگلبانی را اجرایی کند.

- محققان یکی از شرکتهای فناور حوزه صنایع هوافضا پهپادی را برای امور جنگلبانی تولید کردند که به گفته آنها این پرنده می تواند در ارتفاع 300 متری ماموریت های جنگلبانی را اجرایی کند.

حامد بیگدلی، مدیر عامل این شرکت فناور حوزه صنایع هوافضا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تولید پهپاد بومی در کشور اظهار کرد: این یک محصول عملیاتی است که قابلیت تصویربرداری و ارسال تصاویر به صورت زنده تا شعاع 20 کیلومتری در بازه زمانی یک ساعت تا یک ساعت و ربع را دارد.

وی ادامه داد: این پهپادها در مواردی همچون جنگل بانی، امور نظامی، مرزبانی، نیروی انتظامی و دستیابی به اماکنی که صعب العبور باشند، کاربرد دارند؛ چرا که این پهپاد مجهز به دوربین بزرگنمایی با زوم اپتیکال است که می تواند دید تا فاصله 15 تا 20 کیلومتر در ارتفاع 300 متری را مهیا کند.

بیگدلی با بیان اینکه پهپادهای ساخته شده در این شرکت در کلاس های نقشه برداری و حفاظت پیرامونی و مجهز به دوربین های حرارتی و روز و شب است، خاطر نشان کرد: پهپاد پرستو برای پایش امور جنگلبانی، منابع طبیعی و شرایط بحران قابلیت بهره برداری و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستوها به کمک امور جنگلبانی می آیند

پرستوها به کمک امور جنگلبانی می آیند