مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 20:302020-06-01اقتصادي

بخشدار مرکزی خاش: روستاییان با مشکلات تامین آب شرب مواجه هستند


بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: بسیاری از خانوارهای ساکن روستایی و عشایری با مشکلات فراوانی در حوزه تامین آب شرب مواجه هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: بسیاری از خانوارهای ساکن روستایی و عشایری با مشکلات فراوانی در حوزه تامین آب شرب مواجه هستند.

عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: هم اینک گزارش کم آبی و بی آبی افزون بر 100 روستای بخش مرکزی خاش را از سوی شوراها و دهیاران دریافت کرده ایم که این امر از وضعیت دشوار تامین آب شرب مردم روستایی حکایت دارد.

وی اظهار داشت: برای حل مشکلات این حوزه به نگاهی ملی نیاز داریم و باید اعتبارات کلانی به بخش آب تزریق شود تا در فصل گرمای تابستان بخش بزرگی از مشکلات مردم روستایی و عشایری رفع گردد.

قلندرزهی بیان کرد: افزون بر 80 درصد از مردم روستایی در بخش مرکزی خاش با مشکلات کم آبی و بی آبی دست و پنجه نرم می کنند و در بسیاری از روستا ها در فاصله زمانی 40 و 50 روزه آبرسانی به صورت سیار و با تانکر انجام می شود که با توجه به فرسودگی ناوگان حمل و نقل و نبود امکانات خودرویی بایستی برای حل این معضل هر چه سریعتر چاره اندیشی شود.

وی گفت: در مباحث دیگر نیز مشکلاتی وجود که امیدواریم با نگاه بلند دولت و حمایت های استانداری سیستان و بلوچستان شاهد ارائه خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار مرکزی خاش: روستاییان با مشکلات تامین آب شرب مواجه هستند

بخشدار مرکزی خاش: روستاییان با مشکلات تامین آب شرب مواجه هستند