مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 18:502020-06-01حوادث

بررسی ابعاد آتش سوزی چیتگر و بوستان ولایت از سوی پلیس


جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی در بوستان ولایت و پارک جنگلی چیتگر از سوی پلیس خبر داد.

- جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی در بوستان ولایت و پارک جنگلی چیتگر از سوی پلیس خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در گفت وگو با ایسنا درباره ورود پلیس به موضوع حریق در بوستان ولایت و پارک جنگلی چیتگر که به فاصله یک روز از هم رخ داد، گفت: پلیس بر حسب وظیفه ذاتی خود و همچون دیگر حوادث و آتش سوزی ها علت و ابعاد این دو آتش سوزی را نیز بررسی کرده و در صورتی که در تحقیقات خود به موارد تخلف یا جرم برسد، حتما با عاملان و مقصران برخورد خواهد کرد.

وی درباره این که آیا عمدی در وقوع این دو آتش سوزی در کار بوده یا خیر، اظهار کرد: این موضوع در حال بررسی است و تحقیقات مأموران آتش نشانی و پلیس در این زمینه ادامه دارد و به همین دلیل نمی توان در حال حاضر اظهارنظری قطعی در این خصوص مطرح کرد و باید تا پایان تحقیقات صبر کرد.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اظهارنظر یکی از مسئولان شهرداری در مورد دستگیری عاملان آتش سوزی در بوستان ولایت نیز گفت: متأسفانه برخی اظهارنظرهای شتاب زده و غیرکارشناسی از سوی افراد و برخی مدیران میانی مطرح شده که به هیچ عنوان مورد تایید پلیس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ابعاد آتش سوزی چیتگر و بوستان ولایت از سوی پلیس

بررسی ابعاد آتش سوزی چیتگر و بوستان ولایت از سوی پلیس