مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 18:352020-06-01حوادث

آتش در 2 هزار متر از بوستان جنگلی چیتگر/ آتش سوزی عمدی نبود


سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در 2 هزار متر از جنگل های پارک چیتگر خبرداد و گفت: آتش نشانان کمی بیشتر از 7 دقیقه به محل رسیدند.

- جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تشریح جزییاتی از خاموش کردن آتش در پارک جنگلی چیتگر تهران اظهار کرد: در پی تماس های شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی ساعت 20 و 59 دقیقه امشب؛ اتش نشانان به محل یک مورد اتش سوزی که در ابتدای بزرگراه همدانی بعد از چهار راه ایران خودرو بود اعزام شدند.

وی افزود: در اولین تماس با سامانه 125 لاین حرکت توسط شهروند اشتباه اعلام شد که بعداً اصلاح و مجدد ادرس دقیق تر به مأموران اتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: سریعاً اتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند و بنا به مشاهدات عینی فرمانده عملیات حدود 1500 تا 2000 متر از جنگل این بوستان جنگلی (در مقابل درب های 4و5) که البته این مکان محل اطراق هم نیست رخ داده است.

ملکی ادامه داد: در تصاویری که منتشر شده بود مقداری مواد پلاستیکی و پلی اتلین مشاهده می شود همچنین کانکسی که از عملیات عمرانی قبل در این محل بوده است هم شعله ور شده بود که با توجه به حساسیت اتش سوزی به دلیل وجود مواد پلاستیکی و پلی اتلین مأموران آتش نشانی با دقت بیشتری عملیات اطفا حریق را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش در 2 هزار متر از بوستان جنگلی چیتگر/ آتش سوزی عمدی نبود

آتش در 2 هزار متر از بوستان جنگلی چیتگر/ آتش سوزی عمدی نبود