مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 17:452020-06-01اقتصادي

نگرانی از آلایندگی های پالایشگاه گاز بیدبلند افزایش یافت


با بهره برداری از فاز نخست پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در بهبهان، نگرانی ها از آلایندگی این شرکت نیز افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، خاموشی فلرهای نفتی در سال های گذشته موضوع مورد مناقشه در زمینه آلودگی هوا بوده است؛ اگر چه هرچند وقت یک بار وعده جمع آوری آن ها تیتر اول رسانه ها می شود اما هر بار این وعده ها در میان دود پالایشگاه ها و شرکت های نفتی گم شده است.

اختصاص 3.

2 میلیارد دلار به جمع آوری فلرهای نفتی در خوزستان بر اساس این گزارش، در دی ماه سال 98 غلام رضا شریعتی استاندار خوزستان در روز ملی هوای پاک   با اشاره  به انعقاد قرارداد 3.

2  میلیارد دلاری برای جمع آوری فلرهای نفتی در استان، اظهار کرد: با جمع آوری فلرها، گازی که در این فلرها سوزانده می شود و سبب آلایندگی هوا است برای خوراک پتروشیمی استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک میلیارد دلار از این قرارداد تامین شده  و باقی اعتبار نیز باید به زودی تامین می شود، گفت: دولت به صورت جدی به دنبال جمع آوری فلرهای نفتی قدیمی است و مقرر شده تا فلرهای بدون دود جایگزین آن ها شوند.

در اسفند ماه سال گذشته اما در حالی از فاز اول شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس بهره برداری شد که فلر این پالایشگاه از حدود 5 ماه گذشته روشن شد و آلاینده های ناشی از آن اهالی روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از آلایندگی های پالایشگاه گاز بیدبلند افزایش یافت

نگرانی از آلایندگی های پالایشگاه گاز بیدبلند افزایش یافت