مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 16:402020-06-01فناوري

ساخت دستبند هوشمند برای آتش نشانان در شهرداری مشهد


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از آغاز پروژه ای برای طراحی و تولید دست بندهای هوشمند برای کارکنان آتش نشانی خبر داد.

- محمدجواد رجاییان با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه طراحی و ساخت دست بندهای هوشمند با هدف پایش وضعیت سلامت کارکنان آتش نشانی در دستور کار قرار گرفته است و امکاناتی برای قابلیت تشخیص پارامترها و علائم حیاتی کاربر در نظر دارد.

وی افزود: امروزه استفاده از دست بندهای هوشمند، کاربرد وسیعی در جوامع به ویژه در حوزه خدمات سلامت هوشمند و نیز در اختیار قرار دادن داده های محیطی همچون مسیریابی، جستجوی موقعیت و .

پیدا کرده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به ضرورت طرح تولید دست بند هوشمند بیان کرد: با توجه به حساسیت و شرایط کاری در ماموریت های آتش نشانان، این ابزار می تواند نقش چشمگیری در حفظ جان آنها داشته باشد و مدیر عملیات را در هر لحظه از وضعیت آتش نشان های در حال انجام مأموریت مطلع کند.

رجاییان با تأکید بر کاربردهای گسترده این ابزار هوشمند بیان کرد: اطلاعاتی همچون ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، میزان گازهای سمی در محیط، موقعیت دقیق فرد و دمای محیط از داده هایی است که این دست بندها به صورت آنی و با استفاده از بستر اینترنت، در مورد کاربر اندازه گیری و مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستبند هوشمند برای آتش نشانان در شهرداری مشهد

ساخت دستبند هوشمند برای آتش نشانان در شهرداری مشهد