مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 14:352020-06-01بين الملل

اشتباه فیس بوک 10 میلیون دلار برایش آب خورد/ روغن ریخته ای که نذر امامزاده شد!


کمک مالی فیس بوک در حالی صورت می گیرد که این غول رسانه های اجتماعی به خاطر انتشار پست های جنجال برانگیز ترامپ با عنوان «غارت کنید، شلیک می کنیم» با انتقادات شدید مردم مواجه شد.

- ، فیس بوک 10 میلیون دلار برای مبارزه با نژادپرستی اهدا کرد.

  مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک اواخر روز یکشنبه اعلام کرد که 10 میلیون دلار برای مبارزه با نژاد پرستی اختصاص داده و مشاوران حقوق مدنی این شرکت در حال شناسایی سازمان هایی محلی و ملی هستند تا این مبلغ را به این منظور در اختیار آن ها قرار دهند.

کمک مالی فیس بوک در حالی صورت می گیرد که این غول رسانه های اجتماعی به خاطر انتشار پست های جنجال برانگیز ترامپ با عنوان غارت کنید، شلیک می کنیم با انتقادات شدید مردم مواجه شد و حالا تصمیم گرفته  10 میلیون دلار برای مبارزه علیه نژادپرستی کمک کند.

  این اعلامیه در حالی صورت می گیرد که فیس بوک همچنان با طوفان انتقادات نسبت به انتشار پست های آتش افروز دونالد ترامپ در رابطه با اعتراضات سراسری علیه وحشیگری پلیس، ناشی از قتل جورج فلوید، روبرو شده است.

دیروز یکشنبه، مارک زاکربرگ در تماسی تلفنی با ترامپ در مورد توییت تهدید آمیز رییس جمهور آمریکا صحبت کرد که تظاهرکنندگان در مینیاپولیس را با عبارت غارت کنید، شلیک می کنیم به اقدام نظامی از سوی ارتش تهدید کرده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه فیس بوک 10 میلیون دلار برایش آب خورد/ روغن ریخته ای که نذر امامزاده شد!

اشتباه فیس بوک 10 میلیون دلار برایش آب خورد/ روغن ریخته ای که نذر امامزاده شد!