مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 14:352020-06-01اقتصادي

تبدیل 50 کیلومتر از راه ماکو به بزرگراه


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: 50 کیلومتر مسیر گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا خود شهر ماکو به طول 50 کیلومتر به بزرگراه تبدیل می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: 50 کیلومتر مسیر گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا خود شهر ماکو به طول 50 کیلومتر به بزرگراه تبدیل می شود.

محمدرضا عبدالرحیمی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت طرح های راه سازی در منطقه آزاد ماکو اظهار کرد: یکی از مهم ترین پروژه های زیرساختی منطقه آزاد ماکو تبدیل مسیر گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا شهر ماکو به طول 50 کیلومتر به بزرگراه است.

وی ادامه داد: این پروژه بزرگراه 4 بانده خواهد شد و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی برخوردار است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو با تاکید براینکه، کل این مسیر به سه قطعه از طریق 3 پیمانکار در حال اجرا است، افزود: پیش بینی می شود این پروژه بااعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان به اتمام برسد.

به گفته وی با اتمام و تبدیل 50 کیلومتر راه استراتژیک ماکو به بزرگراه، تحول خوبی در مسیر بین المللی ترانزیت کشور ایران به اروپا و ترکیه رقم خواهد خورد.

عبدالرحیمی همچنین با تاکید براینکه یک قطعه 21 کیلومتری از بخش مرگنلر به پلدشت از جاده یک بانده به دوبانده تبدیل می شود، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 50 کیلومتر از راه ماکو به بزرگراه

تبدیل 50 کیلومتر از راه ماکو به بزرگراه