مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 14:202020-06-01حوادث

دستگیری مأمورنمای ادارات دولتی در شهرستان اراک


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که تحت عنوان مأمور ادارات دولتی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی شهروندان اراکی کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامیار چهری بیان داشت: چند روز قبل تنی چند از شهروندان مسن و کم سواد اراکی با مراجعه به پلیس آگاهی استان اعلام داشتند که در چند روز گذشته فردی تحت عنوان مأمور اداره بهداشت و کمیته امداد خمینی(ره) به بهانه اعطای تسهیلات، کمک به نیازمندان و با دریافت کارت بانکی و نیز وجه نقد از آنها کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و آنان در تحقیقات خود دریافتند که فرد مورد نظر بیشتر طعمه های کلاهبرداری خود را از بین افراد مسن و کم سواد انتخاب می کرده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به عملیات و تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در شناسایی و دستگیری متهم پرونده، تصریح کرد: با اتمام تحقیقات فنی مأموران، سرانجام متهم موردنظر شناسایی و در عملیاتی در هنگام کلاهبرداری از یکی از شهروندان دستگیر شد.

چهری خاطرنشان کرد: با مواجهه حضوری شاکیان پرونده و ارائه اسناد و مدارک، متهم به 3 فقره کلاهبرداری از شهروندان اراکی به ارزش تقریبی 220 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مأمورنمای ادارات دولتی در شهرستان اراک

دستگیری مأمورنمای ادارات دولتی در شهرستان اراک