مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 13:452020-06-01سياسي

آمادگی اعزام حجاج با هرگونه محدودیت وجود دارد


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: با ادامه دار بودن این بیماری آموزش های لازم حجاج به صورت مجازی انجام شد و در مناطق سفید هم جلسات حضوری برگزار شد و در صورت هرگونه تصمیم و حتی محدودیت برای اعزام آمادگی لازم وجود دارد و همه اقدامات و برنامه ریزی ها انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه عصر امروز در امور حج و زیارت در حاشیه همایش مجازی نهضت عاشورا در اندیشه امام خمینی(ره) که در حرم مطهر امام راحل(ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محرم و صفر و امید به ظهور امام عصر دو مساله مهم برای شیعه بوده که اولی موتور متحرک و دیگری امید به آینده است.

وی ادامه داد: جهان به این دو موضوع مهم توجه دارد و با صراحت می گوید ما با شیعه نمی توانیم روبه رو شویم چون موتور محرکی به نام محرم دارد و تا مردم موضوعی را فراموش یا سهل انگاری می کنند با محرم و اربعین حسینی بیدار می شوند.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه مردم حاضرند در راه امام حسین(ع) هر فداکاری کنند و پیمودن این مسیر را بهترین و بزرگترین توفیق می دانند، اضافه کرد: هم امید به ظهور در اصلاح رویه مردم مؤثر است و هم موتور قوی محرم و صفر آن ها را برای خدمت بهتر به اسلام هوشیار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اعزام حجاج با هرگونه محدودیت وجود دارد

آمادگی اعزام حجاج با هرگونه محدودیت وجود دارد