مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 13:452020-06-01اقتصادي

روزهای طلایی شرکت های دانش بنیان در بورس


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: ارزش شرکت های دانش بنیان در تابلوی بورس 150 هزار میلیارد تومان است.

- سورنا ستاری، امروز دوشنبه 12 خرداد در حاشیه مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی مرکز نوآوری شهرهای طبس و فردوس اظهار کرد: ایران با تمام محدودیت های ناشی از تحریم به خوبی از عهده مقابله با بیماری کرونا برآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کرونا یک آزمون برای همه کشورها در زمینه چگونگی برخورد با آن بود که در این زمینه ایران سربلند شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور بیان کرد: در موج اول و دوم شیوع کرونا ما به خوبی توانستیم تجهیزات مورد نیاز را تأمین کرده و از چند ماه پیش تاکنون هیچ گونه تجهیزی در این زمینه از خارج از کشور وارد نمی شود.

ستاری ادامه داد: تمام تجهیزات پیشرفته پزشکی و داروهای مورد استفاده و تجهیزات حفاظتی مانند ماسک، مواد ضدعفونی و گان در داخل کشور تأمین می شود.

وی بیان کرد: هنوز تا مزیت های ذاتی خود در حوزه اقتصاد دانش بنیان فاصله زیادی دارد، اما خوشحالم که هر سال اتفاقات بسیار مثبتی در حوزه شرکت های دانش بنیان این استان رخ می دهد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور ادامه داد: با راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری خراسان جنوبی، وام های داخل استان باید از طریق صندوق پژوهش فناوری پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای طلایی شرکت های دانش بنیان در بورس

روزهای طلایی شرکت های دانش بنیان در بورس