مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 13:352020-06-01سياسي

سنندج در شیوع کرونا وضعیت قرمز دارد/مردم از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: وضعیت استان کردستان به ویژه شهر سنندج در زمینه شیوع کرونا در حالت هشدار و قرمز قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش اقبال عصر امروز در جلسه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای استان کردستان در محل سالن جلسات شهدای گمنام استانداری برگزار شود، اظهار کرد: مقابله و ریشه کنی بیماری کرونا مستلزم عزم واراده همگانی مردم و مسئولان است، همه باید با رعایت پروتکلهای بهداشتی و درمانی با این بیماری مقابله کنیم.

وی افزود: باید از تلاش ها و زحمات پرسنل تلاشگر نظام درمانی استان و کشور در راه مقابله با بیماری کرونا تقدیر کنیم و یاد و خاطره شهدای عرصه درمان را در راه ریشه کنی بیماری کرونا گرامی بداریم.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت و درمان هنوز بیماری کرونا بسیار خطرناک است و کاملا ریشه کن نشده و همه باید با رعایت دقیق پروتکلهای درمانی از شیوع بیشتر آن جلوگیری کنیم.

خوش اقبال ادامه داد: با وجود گسترش بیماری در کشور اقدامات موثر و خدمات ارزنده تیم درمانی برای مقابله با بیماری بسیاری تاثیرگذار بوده و کشورمان در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان از وضعیت درمانی مطلوبی برای مقابله با بیماری کرونا برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج در شیوع کرونا وضعیت قرمز دارد/مردم از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند

سنندج در شیوع کرونا وضعیت قرمز دارد/مردم از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند