مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 13:252020-06-01سياسي

برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب تفسیر سوره حمد امام (ره)


رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب تفسیر سوره حمد امام خمینی (ره) برگزار می شود.

- محمدجواد رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا برنامه های فرهنگی و قرآنی ادامه دارد و به صورت مجازی برگزار می شود.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری برنامه های فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره ) خبر داد و عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی از کتاب تفسیر سوره حمد امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه فرهنگیان استان زنجان خواهد بود، بیان کرد: همه همکاران اداری مناطق و نواحی و اداره کل می توانند در مسابقه شرکت کنند.

رضایی با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت آنلاین برگزار می شود، ادامه داد: این مسابقه روز سه شنبه 13 خرداد از ساعت 9و 25 دقیقه تا 14 و 25 برگزار خواهد شد.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: علاقمندان باید در زمان اعلام شده به آدرس 954122https://www.

porsall.

com/Azmoon/  مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب تفسیر سوره حمد امام (ره)

برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب تفسیر سوره حمد امام (ره)