مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 12:552020-06-01اقتصادي

18 هزار سرپرست خانوار زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر بوشهر هستند


مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان بوشهر گفت: 18 هزار سرپرست خانوار زیرپوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان بوشهر قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیانوش کازرونی ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان بوشهر اظهار داشت: پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان بوشهر تا پایان سال 99 به 50 درصد افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: 421 خانوار از اعضای صندوق از مستمری فوت، از کارافتادگی و بازنشستگی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان بوشهر استفاده می کنند.

کازرونی با گرامیداشت سالروز تأسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار داشت: بیمه روستاییان و عشایر به نوعی بیمه اجتماعی را به همه آحاد جامعه ارائه و همه مشاغل بخش کشاورزی و روستایی را تحت پوشش قرار می دهد و سه خدمت عمده شامل از کارافتادگی، فوت و بازنشستگی را ارائه می دهد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان بوشهر گفت: 135 خانوار از مزایای ازکارفتادگی، 235 خانوار از مستمری فوت و 51 خانوار نیز از بازنشستگی پیش از موعد صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در استان بوشهر استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار سرپرست خانوار زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر بوشهر هستند

18 هزار سرپرست خانوار زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر بوشهر هستند