مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 12:402020-06-01اجتماعي

بازگشایی مجدد مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی اصفهان از 13 خرداد


معاون آموزش جهاددانشگاهی واحد اصفهان از بازگشایی مجدد مراکز آموزشی و همچنین برگزاری بیش از 70 عنوان دوره و وبینار تخصصی کوتاه مدت از زمان گسترش ویروس کرونا به صورت الکترونیکی (آنلاین) و خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون آموزش جهاددانشگاهی واحد اصفهان از بازگشایی مجدد مراکز آموزشی و همچنین برگزاری بیش از 70 عنوان دوره و وبینار تخصصی کوتاه مدت از زمان گسترش ویروس کرونا به صورت الکترونیکی (آنلاین) و خبر داد.

افسون نیازبخش با اعلام بازگشایی مجدد مراکز آموزشی از 13 خردادماه بر اساس مجوزهای اخذ شده، اظهار کرد: طبق مجوزهای اخذ شده، مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از تاریخ 13 خرداد ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی می شود.

وی افزود: ثبت نام دوره های آموزشی ترم تابستان از تاریخ 13 خردادماه آغاز شده و شروع کلاس های حضوری از تاریخ 7 و 8 تیر ماه است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اعلام کرد: به جهت رعایت پروتکل ها حداکثر ظرفیت کلاس های حضوری به 50 درصد نسبت به گذشته و ساعت آموزشی کلاس ها به یک ساعت کاهش یافت.

نیازبخش گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس های آموزشی به صورت حضوری، مرکز آموزش های الکترونیکی جهاددانشگاهی اصفهان با ارائه شیوه نوینی از آموزش و در راستای رسالت آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مجدد مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی اصفهان از 13 خرداد

بازگشایی مجدد مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی اصفهان از 13 خرداد