مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 12:302020-06-01حوادث

دستگیری 15 نفر از اراذل واوباش سابقه دار کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 15 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار کرمانشاه که اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 15 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار کرمانشاه که اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: پس از دریافت چند مورد شکایت و گزارش مردمی در خصوص ایجاد مزاحمت از سوی تعدادی اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا تیم هایی از پلیس امنیت عمومی به مناطق مختلف شهر کرمانشاه اعزام شده و در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفق به دستگیری 15 نفر از اراذل و اوباش که عمدتا از افراد سابقه دار هستند، شدند.

جاویدان یادآوری کرد: در این طرح همچنین تعدادی زیادی سلاح گرم و سرد که اراذل برای قدرت نمایی از آنها استفاده می کردند، کشف و جمع آوری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از معرفی اراذل و اوباش دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی در ادامه با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه بی نظمی و ناامنی در سطح جامعه، گفت: دوران قدرت نمایی و عرض اندام اراذل و اوباش به سر آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 15 نفر از اراذل واوباش سابقه دار کرمانشاه

دستگیری 15 نفر از اراذل واوباش سابقه دار کرمانشاه