مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 12:302020-06-01سياسي

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس در 14و15 خرداد


صدا و سیمای مرکز فارس همزمان با سالروز رحلت بنیان گذار کبیرانقلاب و قیام خونین 15 خرداد ویژه برنامه های مختلفی برای بزرگداشت این رخدادهای مهم تاریخی در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا باغبانمنش معاون سیمای مرکز فارس در خصوص ویژه برنامه های سیمای فارس در سالروز رحلت امام (ره) گفت: ویژه برنامه های سالروز رحلت امام (ره) و 15 خرداد به صورت زنده با عنوان در سوگ یار در ساعت 9 صبح 14 خرداد حماسه خونین در ساعت 16 در روز 15 خرداد از سیمای مرکز فارس تهیه و به صورت زنده پخش خواهد شد.

باغبانمنش اضافه کرد: سیمای مرکز فارس نیز بیش از 12 عنوان برنامه ویژه سالروز رحلت امام و بزرگداشت قیام 15 خرداد در نظر گرفته است که ازجمله این برنامه ها می توان به برنامه صبح گاهی صبح پارسی به صورت زنده اشاره کرد که این برنامه در این ایام به صورت ویژه پخش خواهد شد.

وی افزود: برنامه کاشانه مهر نیز به صورت زنده با محوریت خانواده در این ایام پخش خواهد شد، این در حالی است که ویژه برنامه نگاه روز نیز با حضور کارشناسان امر در این ایام به نقش امام در انقلاب می پردازد.

یاسر جمالی معاونت صدای مرکز فارس همچنین تاکید کرد: از جمله ویژه برنامه هایی که همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) از صدای مرکز فارس پخش خواهد شد برنامه در سوگ افتاب است این برنامه به مناسبت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس در 14و15 خرداد

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس در 14و15 خرداد