مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-01ورزشي

علوی: میزان ایرادهای اساسنامه به انگشتان دو دست هم نمی رسد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، امیر مهدی علوی بعد از برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال در سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: - علوی: میزان ایرادهای اساسنامه به انگشتان دو دست هم نمی رسد! سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: میزان ایراد هایی که به کلیت اساسنامه گرفته شده به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، امیر مهدی علوی بعد از برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال در سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: نشست های هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مکان های مختلف برگزار می شود.

پیش از این نشست هیات رییسه در مرکز ملی فوتبال، فدراسیون برگزار شد و امروز اعضای هیات رییسه فدراسیون به سازمان لیگ فوتبال آمدند.

در جلسه امروز پیش نویس اساسنامه و همچنین مقررات مربوط به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال با توجه به قوانین داخلی کشورمان مورد بحث قرار گرفت.

وی با اشاره به اعلام زمان آغاز تمرینات و مسابقات فوتبال باشگاهی عنوان کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به پروتکل های منتشر شده بهداشتی از سوی فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه زمان آغاز تمرینات تیم ها و شروع مسابقات را مشخص کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوی: میزان ایرادهای اساسنامه به انگشتان دو دست هم نمی رسد!

علوی: میزان ایرادهای اساسنامه به انگشتان دو دست هم نمی رسد!