مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 11:452020-06-01اقتصادي

رشد 185 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر های یخچالی در بنادر شهید باهنر و شرق هرمزگان


مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با توجه به رشد 208 درصدی صادرات کالای نفتی، گفت: تراز مثبت صادرات در دوماهه نخست سال، سرآغاز جهشی بزرگ در امر صادرات و توسعه زیرساخت ها بشمار می آید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی در اعلام آخرین آمار فعالیت دوماهه ابتدایی سال جاری بندر شهید باهنر، رشد 208درصدی صادرات کالای نفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را عامل مهمی در زمینه رونق بیشتر صادرات دانست و گفت: در سال99 علی رغم بحران جهانی کرونا توانستیم حجم خروجی صادرات را بالاتر از انتظار خود قرار دهیم.

وی با بیان این که عمده فعالیت ماه های نخست سال به صادرات متمرکز شده است، افزود: در بخش های دیگر همچون صادرات کالاهای غیرنفتی 8 درصد رشد  عددی به تناسب قابل قبولی نسبت به شرایط موجود استکه عمده این کالاها از قبیل کودهای شیمیایی، شیشه و.

است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر اضافه کرد: تخلیه و بارگیری کانتینرهای حامل کالاهای یخچالی از دیگر مقوله هایی است که به  توسعه آن توجه خاص و ویژه ای شده است به طوری که 185 درصد رشد در سال جدید نوید افق های روشن در این حوزه را می دهد.

  محمد حسینی در ادامه درباره توسعه فعالیت های مرتبط با کانتینرهای یخچالی عنوان داشت: عملیات تخلیه و بارگیری کانتینرهای یخچالی به صورت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 185 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر های یخچالی در بنادر شهید باهنر و شرق هرمزگان

رشد 185 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر های یخچالی در بنادر شهید باهنر و شرق هرمزگان