مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 11:452020-06-01اقتصادي

هتل پانوراما یا هتل میراژ کیش، کدام یک؟


اگر شما هم قصد سفر به جزیره کیش را دارید و بر سر دوراهی انتخاب هتل هستید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بدوکیش، در این متن دو هتل 5 ستاره جزیره کیش که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند را خدمت شما معرفی می کنیم و البته نیم نگاهی هم به امکانات، مزایا و معایب هرکدام نسبت به یکدیگر خواهیم داشت.

هتل پانوراما کیش یکی از زیباترین هتل های جزیره کیش که در موقعیت مکانی عالی در جزیره قرارگرفته است هتل پانوراما هست این هتل تازه تأسیس بوده و در اوایل سال 98 افتتاح شده است.

از ابتدای ساخت این هتل کارفرمایان پروژه بنا را بر مدرن بودن هر چه بیشتر هتل قرار داده اند، ازاین رو هتل در 15 طبقه ساخته شده است که تعداد 13 طبقه اقامتی و 2 طبقه لابی هست و به طورکلی دارای ظرفیت 700 نفری هست.

امکانات هتل پانوراما کیش: از جمله امکانات ویژه این هتل خدمات CIP برای مهمانانی هست که اتاق های لوکس و یا VIP هتل را رزرو کرده باشند.

از جمله امکانات دیگر این هتل استخر، باشگاه ورزشی، شارژ روزانه آب و چای، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات و .

هست.

موقعیت مکانی هتل پانوراما کیش: این هتل در شرق جزیره واقع شده است و تا دریا حدود 1 کیلومتر فاصله دارد و دسترسی بسیار عالی به مراکز تفریحی از جمله اسکله بزرگ تفریحی، شهرباز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل پانوراما یا هتل میراژ کیش، کدام یک؟

هتل پانوراما یا هتل میراژ کیش، کدام یک؟