مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-01سياسي

«نفت» بسیاری از ساختارهای فکری و فرهنگی را نابود کرد/ لزوم بومی سازی دانشگاه ها


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: نفت بسیاری از ساختارهای فکری و فرهنگی کشور را نابود کرده و باعث شد که فرهنگ کارآفرینی را نابود کنیم و به فرزندان خود یاد ندادیم که به سمت کارآفرینی بروند و ارزش افزوده درست کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سورنا ستاری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: حوزه فناوری به عنوان حوزه اقتدار کشور محسوب می شود چراکه رهبری همواره بر روی حوزه فناوری تأکید دارند.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر اتفاقات خوبی در حوزه فناوری افتاده است، بیان داشت: پیچیده ترین تجهیزات پزشکی را در داخل کشور می سازیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور بیان داشت: در ایام شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم که مراکز پزشکی ما هیچ کمبودی در زمینه تجهیزات پزشکی نداشتند و این یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است که همه مردم چه فقیر و غنی و چه عام و خاص یک سرویس پزشکی را دریافت می کنند.

ستاری اضافه کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا اتفاقات خوبی رخ داد و نشان دادیم که جمهوری اسلامی با وجود اینکه تحریم است نسبت به کشورهای دیگر توانست با تکیه بر قدرت داخلی و جوانان این نوع مسائل را حل کند.

وی با بیان اینکه همه برای رونق یافتن اقتصاد دانش بنیان باید به میدان بیایند، افزود: شرکت های دانش بنیان باعث اقتدار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نفت» بسیاری از ساختارهای فکری و فرهنگی را نابود کرد/ لزوم بومی سازی دانشگاه ها

«نفت» بسیاری از ساختارهای فکری و فرهنگی را نابود کرد/ لزوم بومی سازی دانشگاه ها