مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 11:252020-06-01سياسي

آغاز عملیات نوسازی بافت مسکونی روستایی در ورامین


با حضور مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه سیدالشهداء و مسئولان شهرستانی، عملیات نوسازی بافت مسکونی روستایی در عصر دوشنبه در روستای ظهیرآباد از توابع بخش جوادآباد ورامین آغاز شد.

- ایسنا/تهران با حضور مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه سیدالشهداء و مسئولان شهرستانی، عملیات نوسازی بافت مسکونی روستایی در عصر دوشنبه در روستای ظهیرآباد از توابع بخش جوادآباد ورامین آغاز شد.

حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: نوسازی و مقاوم سازی منازل روستایی، یکی از مهمترین اقدامات دولت در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ایجاد فضای با ثبات، امن و همراه با آبادانی و پیشرفت برای کشور است.

وی افزود: یکی از مهمترین ابعاد منشور گام دوم انقلاب تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب، حرکت در مسیر عمران و سازندگی کشور است و اجرای طرح نوسازی و مقاوم سازی منازل روستایی، این بخش از گام دوم انقلاب را محقق می کند.

نوش آبادی تصریح کرد: شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک به دلیل مجاورت با گسل های استان تهران، در وضعیت مخاطره آمیزی قرار دارد و هر اقدامی که برای مقاوم سازی بافت فرسوده مسکونی صورت گیرد، جان مردم را در برابر خطرات زلزله ایمن می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات نوسازی بافت مسکونی روستایی در ورامین

آغاز عملیات نوسازی بافت مسکونی روستایی در ورامین