مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-01اجتماعي

خیرین استان قزوین 12 میلیارد تومان نذر عتبات عالیات کردند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: در سال گذشته مردم خیر استان بیش از 12 میلیارد تومان برای امور بازسازی عتبات عالیات وخدمت رسانی به زائران اربعین نذر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد کبودوند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین برگزار شد با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در اربعین سال قبل برنامه های امسال را تشریح کرد.

کبودوند اظهار داشت: برای ساماندهی امور زائران دو سامانه فعال شده و همه کارها باید از این مسیر صورت گیرد تا با مشکل مواجه نشویم.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان در قزوین یادآور شد: از سوی ستاد اربعین به استان ها ابلاغ شده تا بر این محور حرکت کنیم لذا همه کسانی که قرار است در قالب موکب اربعین فعالیت کنند باید در سامانه توسعه روابط ایران و عراق و نیز سامانه سجا مراجعه و ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: از آنجا که به دلیل گسترش ویروس کرونا خروج هر گونه کالایی از ایران ممنوع است و فقط کالاهایی که در سامانه ثبت شده باشد اجازه خروج از کشور را دارد لذا از موکب داران انتظار داریم تا 15 مرداد ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

کبودوند تصریح کرد: همه کسانی که سال قبل مجوز فعالیت داشتند و نیز کسانی که امسال قرار است در اربعین فعالیت کنند باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین استان قزوین 12 میلیارد تومان نذر عتبات عالیات کردند

خیرین استان قزوین 12 میلیارد تومان نذر عتبات عالیات کردند