مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 11:102020-06-01فناوري

با هاست پرسرعت وب رمز بر فراز ابرهای لینوکسی پرواز کنید


شرکت هاستینگ وب رمز ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه و میزبانی وب با بهره گیری از به روزترین سخت افزارهای مختص شبکه میزبانی پرسرعتی را ارائه می کند.

- شرکت هاستینگ وب رمز ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه و میزبانی وب با بهره گیری از به روزترین سخت افزارهای مختص شبکه میزبانی پرسرعتی را ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام وب رمز، انواع میزبانی شرکت وب رمز در بستر قدرتمند لینوکسی ارائه می شود و با به علت سرعت بسیار بالا جزو پرطرفدارترین نوع هاست می باشد به همین دلیل شرکت وب رمز با تفکیک میزبانی ها به منظور تخصیص بهینه منابع براساس نیاز هر سایت هزینه های میزبانی را برای صاحبان مشاغل تا حد زیادی کاهش داده است.

هر سایت بر اساس نوع کارکرد، نیاز به منابع مشخصی برای بهترین عملکرد دارد.

بنابراین تفکیک میزبانی مشخص می کند برای چه سایتی چه منابعی پاسخگویی لازم را دارد تا بدین شکل منابع به درستی بین سایت ها تقسیم شود.

هاست لینوکس وب رمز برای چه سایت هایی مناسب است؟ هاست لینوکس وب رمز سرعت، امنیت و پایداری بالایی را برای میزبانی سایت ها ارائه می کند.

با توجه به اینکه امروزه اکثر سایت ها از سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس بهره می گیرند و سایت های طراحی شده توسط شرکت وب رمز نیز وردپرسی بوده شرکت وب رمز با ارائه هاست وردپرسی موجب افزایش س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هاست پرسرعت وب رمز بر فراز ابرهای لینوکسی پرواز کنید

با هاست پرسرعت وب رمز بر فراز ابرهای لینوکسی پرواز کنید